Підігрівачі мазуту ПМ та ПМР

Підігрівачі мазуту ПМ та ПМР від компанії Монастирищенський завод котельного обладнання - фото 1
1 000 ₴
Під замовлення

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Виробник
Власне виробництво
Країна виробництва
Україна
Производитель
Монастырищенский завод котельного оборудования
Гарантийный срок
12 мес

Опис

Призначені для підігріву промислового мазуту перед подачею його у форсунки пальників котлоагрегатів, що встановлюються в системах. мазутопідготовки стаціонарних котелень. Приклад умовного позначення: ПМ-25-16 де ПМ - підігрівач мазуту, 25 - робочий тиск, кгс/см2 16 - витрата мазуту, т/год. Підігрівач мазуту є теплообмінником горизонтального типу, основними вузлами якого є: трубна система в зборі з корпусом і знімна передня і задня кришки. У трубках рухається мазут, у міжтрубному просторі – пара. Складання основних вузлів здійснюється за допомогою роз'ємного фланцевого з'єднання, що забезпечує можливість профілактичного огляду та ремонту. Для запобігання теплообмінних трубок від дії струменя пари проти пароподводящего патрубка встановлено відбійний щит. Для збирання конденсату в нижній частині трубної системи встановлено збірку конденсату. На верхній частині корпусу розташовані патрубки підведення пари та відсмоктування повітря. Нижче розташовуються патрубки відведення конденсату, патрубки для приєднання запірного пристрою покажчика рівня з водомірним склом. Для встановлення апарата в робоче положення до корпусу приварені дві опори, одна з яких – рухлива, інша – нерухома. Підігрівається мазут насосом, підібраним по робочому тиску мазуту через патрубок підведення надходить у теплообмінні трубки апарату. Здійснивши 12 ходів і нагрівшись до заданої температури, виходить з підігрівача через патрубок відведення мазуту. Гріючий пар через патрубок підведення пари надходить у міжтрубний простір, здійснює кілька ходів при поздовжньому омиванні більшої частини поверхні нагріву. Доторкаючись до поверхні теплообмінних трубок пар конденсується і конденсат стікає на збірку конденсату і потім відводиться через патрубок відведення конденсату. Гази, що накопичуються в нижній частині корпусу, неконденсуються (повітря) відводяться через патрубок відсмоктування повітря. pic_73d2c885e65d039edb1c4a63dc4bcf0a_1920x9000_1.jpg